dinsdag 26 oktober 2010

Wat geef jij maximaal uit aan..

Geinspireerd door MissLipgloss en Lydia die er ook over schreef, volgt hier nu ook mijn lijstje met bedragen die ik maximaal wil uitgeven aan beauty producten.

Dagcreme - €3,-
Als dagcreme gebruik ik die van het Kruidvat huismerk en hij bevalt me prima. Ik heb ook wel eens wat duurdere geprobeerd en ik merkte niet veel verschil.

Reinigingsproducten - €3,-
Ook die zijn van het Kruidvat huismerk, ik gebruik de reinigingsmelk voor de gevoelige huid.

Foundation - Ongeveer €15,-
Ik gebruik Revlon Colorstay, de beste foundation die ik ooit heb gehad en daarom ben ik bereid er wat meer voor te betalen.

Concealer - €3,-
Ik gebruik het beroemde palletje van Catrice. Heb ook duurdere concealers geprobeerd, onder andere van Maybelline en Gosh, maar het palletje van Catrice vind ik toch het fijnst.

Blush - €3,-

Maar ik gebruik het amper, door mijn sproeten ziet het er al snel raar uit.

Highlighter - €3,-
Ook deze gebruik ik niet vaak.

Lipstick - €3,-

Lipgloss - €3,-


Parfum - €50,-
Dit is iets wat ik heel weinig koop en waar ik ook heel lang mee doe. Mijn favoriete geur is prijzig (het is Boudoir van Vivienne Westwood) en daarom heb ik hem nu niet (geen geld!) maar als het weer een keertje kan, ga ik hem weer kopen. En dan mag hij best €50,- kosten.

Oogpotlood - €3,-

Oogschaduw - €3,-

Per stuk wel te verstaan. Aan een pallette wil ik wel meer uitgeven, maar niet meer dan €20,- en dan moeten er overigens wel heel veel kleurtjes in zitten!

Mascara - €15,-
Ik koop mijn mascara uit het middensegment, omdat ik nog geen goede budget variant heb gevonden (dus eentje die werkelijk wat doet voor mijn wimpers, niet klontert en geen panda ogen veroorzaakt)

Nagellak - €3,-
Over het algemeen €3,-, maar vind ik het echt een mooi en bijzonder lakje, dan wil ik er bij uitzondering ook wel meer voor neerleggen. Zo wil ik nog enkele lakjes van Claire's en een van Gosh die duurder zijn

7 opmerkingen:

  1. Ik vond dit ook een leuke tag, fijn om ieders antwoord te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice blog! New follower, I hope you'll follow mw back! Kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik wou dat ik dit had.. Als ik een mooie blush zie, vooral van een limited edition van MAC (Venomous Villains), wil ik daar best 24 voor neerleggen :$ . En voor foundation 45 euro, want heb echt een lastige huid (puistjes, vet, hele gele ondertoon, dat vind je bijna nergens in de drogisterij) :( Heb nu de foundation van MAC (rond 40 euro), maar ik krijg er puistjes van! Dus ik wil nu die van Bobbi Brown proberen :). Maar van de meeste dingen heb ik wat dure producten en wat goedkopere.. Alleen soms merk ik wel gewoon echgt kwaliteitsverschil, dus dan ga ik liever voor iets duurders. Maar ik heb al zoveel verschillende dingen uitgeprobeert (bijvoorbeeld gezichtspoeder) wat niet fijn blijkt te zijn, echt wel een stuk of 8 poeders. Ik probeer die nog wel een beetje op te maken en dan te vervangen door 1 MAC poeder. Zo wordt mijn stash ook wat minder groot en heb ik alleen nog maar dingen die ik fijn vind :)

    ZO heel verhaal haha :D Leuke blog heb je en bedankt voor je reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen