zaterdag 23 oktober 2010

Viva la Nails

Een paar weken geleden bestelde ik bij Viva la Nails een sample pack, speciaal voor beautybloggers. Het echter een poosje voordat ik mijn samples in handen had. Dat kwam omdat de postbode langs was geweest toen ik niet thuis was en ik de envelop dus op moest gaan halen bij de tabakshop hier in de buurt. Ik moest me echter wel legitimeren om de envelop mee te krijgen en helaas was mijn paspoort verlopen. Deze week heb ik eindelijk mijn nieuwe ID-kaart opgehaald en ik kon afgelopen donderdag eindelijk mijn samples bekijken!

Viva la Nails

Viva la Nails


Ik ga er zeker snel mee aan de slag! Ik heb eigenlijk nog helemaal geen ervaring met nailart dus ik ben erg blij met dit pakketje. Ik heb gelijk een uitgebreid assortiment aan versiering voor mijn nagels!

Heb je ook een weblog en wil je ook zo'n sample pack aanvragen? De samples zijn gratis, ik betaalde alleen £2.95 aan verzendingskosten. Momenteel is er helaas een wachtlijst, maar je kunt je hier opgeven. Het leuke vind ik dat iedereen andere samples krijgt toegestuurd!

1 opmerking:

  1. Zo, jij hebt genoeg om eens lekker creatief aan het werk te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen