dinsdag 19 oktober 2010

Stash: Oogschaduws

Dit is deel twee van mijn stash posts. Vorige week heb ik mijn nagellakjes laten zien en deze week is het de beurt aan mijn oogschaduws. Wederom moet ik zeggen dat ik er niet zo heelveel heb. Dit komt eigenlijk omdat ik nadat ik moeder ben geworden, nu twee jaar geleden (Gisteren was mijn lieve bengel jarig!!) ik het opmaak en beauty gebeuren een beetje terzijde heb geschoven. Ik kon er de tijd niet voor vinden en het interesseerde me niet meer zoveel. Ik deed alleen make up op bij gelegenheden en zelfs dan niet altijd. Sinds kort merk ik pas weer hoeveel plezier ik er aan heb om met beauty bezig te zijn!

Bourjois
Bourjois
Bourjois Pastel Lumiere Pearl Eyeshadows

Bourjois
Gris Paillettes 92 | Bleu Iridescent 49 | Prune Envoutant 25

Bourjois
Rose Tentation 34 | Rose Innocent 38

Dit soort oogschaduws, dus die lieve ronde doosjes van Bourjois waren de eerste "duurdere" oogschaduws die ik ooit kocht. Duurder dan bijvoorbeeld Miss Helen en dergelijke. Ik was gewoon verliefd geworden op die mooie verpakking! Ik gebruik nu eigenlijk alleen de Rose Tentation 34 af en toe. Ik had ook een hele mooie beige, maar die is helaas op.

MAC
MAC

MAC

Gleam Lustre A65 | Rio de Rosa Satin A14 | Mac Pigment Teal


Zoals je ziet heb ik maar weinig van MAC, vanwege budget redenen natuurlijk! En ik gebruik ze ook amper. De Gleam heb ik toen ik hem pas had wel een aantal keer gebruikt. Recentelijk herontdekte ik Rio de Rosa weer in mijn stash en nu vind ik hem toch wel heel erg mooi en heb hem vorige week nog een aantal keer gedragen.

Gosh
Gosh

Gosh

Quatro EyeShadow Q39 Funky Fiona | Quatro EyeShadow Q22 Driftwood | Eyeshadow 274 (de donkere) | Eyeshadow 245 (de lichtere)


Ik gebruik deze oogschaduws eigenlijk nooit meer. Enkel de lichtere zilverachtige 245. Best zonde, misschien is het tijd voor een herontdekking van deze kleurtjes?

Miss Helen
Miss Helen

Miss Helen

Trio Eyeshadow 07 | Baked Eyeshadow 16


Dit oogschaduwtrio van Miss Helen gebruik ik heel vaak en dan vooral het middelste kleurtje. Ik gebruik het onder andere onder mijn wenkbrauw voor een mooi glansje maar ook op mijn ooglid voor een naturelle look. De andere oogschaduw vond ik geweldig toen ik hem kocht maar toch is ie amper gebruikt.

Overig
H&M
H&M 13. Sweet Dreams

Essence/Maybelline
Essence Metal Glam 01 Gotta Have | Maybelline Cool Effect 01 Cold as Ice - Blanc Edelweiss


Deze oogschaduws gebruik ik eigenlijk nooit. Ik vind zo'n tubetje niet echt lekker werken. Van het H&M kwartetje heb ik wel regelmatig de tweede van links gebruikt, die is mooi shimmery!

Sleek
Sleek/I Divine Original Pallette


Natuurlijk heb ik ook nog mijn Sleek Pallette waar ik heel erg blij mee ben! Mijn review hierover kun je hier lezen.

Is er wat bij waar jullie graag swatches of een look mee willen zien? Laat het even weten!

3 opmerkingen:

  1. Leuke stash!
    Zou wel een look willen zien met de bourjois oogschaduws.
    De kleuren maken me dan niet zoveel uit.
    Ben gewoon benieuwd naar het product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, er zitten superleuke spullen tussen!!

    BeantwoordenVerwijderen