dinsdag 12 oktober 2010

Stash: Nagellak

Ter ondersteuning van Project 10 Pan waar ik enige tijd geleden aan begonnen ben, heb ik besloten om mijn make up collectie in beeld te brengen. Zodat ik in één oogopslag kan zien wat ik allemaal heb en om mezelf op die manier duidelijk te maken dat ik voorlopig echt even niets nieuws nodig heb. En natuurlijk zodat ik me alvast kan gaan bedenken welke kleuren en soorten er nog missen en me kan gaan verheugen op het aankopen daarvan wanneer ik Project 10 Pan heb afgesloten!

Vandaag deel 1, waarin ik mijn collectie nagellakjes aan bod komt. Hij is niet heel groot, maar ik heb ook eigenlijk niet veel nodig. Er zijn namelijk ook periodes waarin ik amper nagellak draag.

Catrice
Nagellak Stash: Catrice

Nail Expert Quick Dry & High Shine Top Coat | Nail Expert Smoothing Base Coat | Nail Expert Nail Cuticle Softener

Nagellak Stash: Catrice

320 Back To Black | 280 London's Weather Forecast | LE Expect The Unexpected | 240 Sold Out Forever | 300 Be My Millionaire | 160 Sweets For My Sweets


Essence
Nagellak Stash: Essence

Denim Wanted! 03 My Boyfriend's Jeans | Colour & Go 22 What Do U Think? | Colour & Go 18 Check Me Out | Top Speed 10 Summer Sparkle | Matt Top Coat | Nail Art Twins Glitter Topper 2 | Denim Wanted! 04 Forever Mine


Maybelline
Nagellak Stash: Maybelline

Colorama 35 Silver Almond | Forever Strong 71 Pure White | Express Finish 27 Marble


Miss Helen
Nagellak Stash: MIss Helen


07 | 01 | Top Coat 603 | Longlasting 191(?) | Longlasting 103 | Longlasting 179

Casuelle
Nagellak Stash: Casuelle

Naam onbekend | Naam onbekend


Overig
Nagellak Stash: Overig

Idyl 001 | Nailpolish by H&M Siler | Bourjois Very Vernis 33 Rose Show | Creation Lamis UV Nail Polish Glitter 03 | Cantare | Safari



Nagellak Stash: Tools

Essence Nail Art Pen 02 Cool Black | Essence Nailwhite Pencil | Scraper | Konad Image Plate m57 | Essence Image Plate | Stamper

5 opmerkingen: