woensdag 6 oktober 2010

Review: Sleek/I Divine Original Pallette

LET OP! Je kunt je nog tot a.s. vrijdag opgeven voor de Giveaway actie! Klik hier om mee te doen.

Ik had altijd een negatief beeld over make up palletten. Met de nadruk op had! Ze deden me denken aan die dingen die ik wel eens voor mijn verjaardag kreeg toen ik nog een klein meisje was, met 20 kleurtjes maar geen enkele pigmentatie.
Ik was ervan overtuigd dat de goede stervens duur waren en de rest allemaal rommel was. Maar daar ben ik nu op terug gekomen!

Sleek/I Divine Original Pallette


Een poosje terug kocht ik bij Boozyshop dit pallet van Sleek, in de kleurvariant Original. De prijs is €7,25 wat ik persoonlijk echt goedkoop vind voor wat je krijgt. Het is mijn regel om niet meer dan €3,00 per oogschaduw (of nagellakje, lipstick/gloss etc.) uit te geven en voor €7,25 krijg je hier dus twaalf verschillende kleurtjes, een handig spiegeltje en een applicator.

Sleek/I Divine Original Pallette L-Side

Swatches L-Side


De swatch van de lichte kleur linksonder komt bij nader inzien niet helemaal goed over, dit komt door de schaduw op mijn arm. Alle oogschaduws in dit pallet hebben een glanzende finish, op de zwarte na, die mat is. Alle swatches zijn overigens gemaakt zonder basis!


Sleek/I Divine Original Pallette R-Side

Swatches R-Side



Zoals je op de foto's kunt zien heb ik hem al een aantal keer gebruikt. Vooral de onderste rij vind ik heel mooi en goed te combineren voor een subtiele, alledaagse look. De gelige kleur linksonder gebruik ik graag voor een glansje onder mijn wenkbrauw. De kleurtjes op de bovenste rij zijn iets opvallender en moet ik nog gebruiken.

Mijn conclusie: Ik ben dol op dit palletje! En ik wil eigenlijk in de toekomst de Acid kleurstelling ook nog bestellen!

7 opmerkingen:

  1. Super mooie kleuren!
    Ik ben gek op palletten. Erg handig en deze ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit klinkt echt goed. Super mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een heel fijn palette! Ik mag alleen niks meer bestellen van m'n moeder. Ik heb genoeg vind ze haha! Jammer dat ik de giveaway heb gemist =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Ik heb zelf het storm paletteje, en dat is ook supermooi! ^^

    BeantwoordenVerwijderen