vrijdag 1 oktober 2010

Project 10 Pan

Vandaag begin ik met Project 10 Pan. Dit houdt dus in dat ik 10 producten moet opmaken voordat ik weer iets nieuws mag kopen! Ik wilde eigenlijk een uitzonderingslijstje toevoegen en daar zou dan bodylotion, foundation, make-up/nagellak remover, conditioner/haarmasker en dagcreme op komen te staan. Maar toen begon ik me dus af te vragen of ik dan ooit nog wel aan het einde van dit project zou komen! Dus doe ik dat maar niet. Mocht een van die dingen op gaan dan zal ik daar een oplossing voor moeten zien te vinden..
Ik weet nog niet precies welke producten ik eerst op ga maken, ik zie wel hoe het loopt. Zodra er iets op is, volgt er natuurlijk een update!

Hebben jullie wel eens een Pan Project gedaan? En heb je het tot een goed einde weten te brengen of ben je halverwege afgehaakt?

3 opmerkingen:

  1. ik heb nog nooit een pan-project gedaan, maar het lijkt me wel superleuk. ik wil het binnenkort ook eens gaan proberen, maar eerst nog wat dingetjes kopen:$

    Enquete deze maand: van welk van deze merken heb jij de meeste nagellak? www.normalenough.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind wel dat je realistisch moet zijn en dat je basisproducten die op zijn wel mag vervangen tijdens project 10 pan. Als je dagcrème op is en je hebt geen meer liggen koop je gewoon een nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd een 25 pan, maar daarvoor had ik ookal wat producten toegevoegd!
    Heb al een heleboel opgemaakt, en plaats iedere vrijdag een update!

    Het geeft best wel een kick, om de spullen op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen