vrijdag 22 oktober 2010

P10P Week 03

Week DRIE alweer? Dat gaat snel! Ik heb deze week helaas nog niets op gemaakt. In plaats daarvan heb ik een paar items bijeen gezocht die ik nog op wil gaan maken.

P10P


Een Davidoff Cool Water Woman Body Lotion mini, omdat deze er al net zolang staat als de mini body lotion die ik vorige week op maakte.

Essence So Soft... Foot Mask omdat ik deze al veel te lang heb. Hij werkt trouwens wel goed! Lekker dik op je voetjes smeren, een paar oude sokken er omheen en dan naar bed. De volgende ochtend zijn je voetjes echt super zacht! Het is echt een fijn product, maar ik kom er gewoon niet aan toe om het regelmatig te gebruiken. Ik denk dat ik hem nog één of twee keer moet gebruiken om hem op te maken.

Essence SOS Nail Care Balm omdat mijn nagels het nodig hebben! Ik heb dit potje pas maar mijn nagels en nagelriemen zijn echt aan wat ondersteuning toe. Vandaar dat ik moet blijven smeren uit dit potje!

Kruidvat Lip Butter Mandarijn Limoen wederom omdat hij er al tè lang ligt!

Niet op maar wel weg gaat trouwens mijn Maybelline Cool Effect tubetje. Ik gebruikte hem gisteren als basis voor mijn EotD, maar tegen de avond begon ik heel erg last te krijgen van mijn oog en het is nu na een nachtje slapen nog niet veel beter. Ik vermoed dat het door dit product komt en daar om gaat ie de prullenbak in.

2 opmerkingen: