vrijdag 15 oktober 2010

P10P Week 02

Week twee van Project 10 Pan zit erop! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een kleine terugval heb gehad. Ik was in de grotere Kruidvat bij ons in het centrum met het uitgebreide Essence assortiment en heb een Essence Nail Art Freestyle & Tip Painter meegenomen. Eveneens heb ik een Nail Art Stylist Pen en wat sponsjes gekocht. Die laatste twee vind ik echter geen overtredingen omdat het tools zijn en geen producten die op gaan, als je begrijpt wat ik bedoel! Ik had nog geen tip painter en ik kon hem gewoon niet laten liggen..

SAM_0982
Make up Sponsjes €1,19 | Essence Nail Art Freestyle & Tip Painter 07 Ocean Breeze €1,79 | Essence Nail Art Stylist €1,49 (allen bij Kruidvat)


Deze week heb ik een mini product opgemaakt. Het is een flesje bodylotion van j'Adore van Dior. Er zat 50ml in en dat bleek ruim voldoende voor één keer van top tot teen smeren. Ik heb dit flesje al lang geleden gekregen. Ik weet nog precies wanneer want het zat in een cadeauset samen met een flesje parfum en een toilettasje en ik kreeg het tijdens onze eerste Kerst samen van mijn vriendlief. De bodylotion was erg fijn. Hij was wel wat dun, maar hij trok heel snel in en maakte mijn huid heel zacht en die geur...!! Geweldig gewoon.

SAM_0984


Daarnaast heb ik een mascara opgemaakt. De Great Lash Mascara van Maybelline. Ik had hem ook al best lang, maar ik gebruikte hem niet meer omdat ik overgestapt ben naar de Colossal, van hetzelfde merk. Die doet toch net iets meer voor mijn wimpers en vandaar dat ik de Great Lash Mascara ook niet meer zal kopen.

1 opmerking:

  1. ahaha, ik moet ook altijd iets kopen als ik in de Kruidvat ben :$$

    BeantwoordenVerwijderen