vrijdag 8 oktober 2010

P10P Week 01

Ik heb er inmiddels één week opzitten van Project 10 Pan en ik moet zeggen; het is wennen! Maar ik heb nog niets aan make up of beauty producten gekocht.. nou ja, behalve dan een flesje nagellakremover!
Het gekke is dat je toch zou denken dat ik nu geld over zou houden, maar dit gebeurd bij mij nooit. Het geld wat ik bespaar door geen make up en beauty producten te kopen, gaat ongemerkt op aan andere dingen.. of er komt ineens een extra rekening binnen, het is alsof ze het weten!

Maar wat is er nu daadwerkelijk op gegaan..?

Syoss 1 Minute Hair Mask


Het Syoss Nutrition Oil Care Haarmasker is (helaas) op. Ik vind dit echt een fijn product. Ik ben totaal geen fan van de Syoss haarverf, die bij mij niet goed lijkt te "pakken", maar de conditioner en het haarmasker vind ik echt fijn. Ik had ze beide een poosje terug gekocht tijdens de 2 voor 6 euro actie van het Kruidvat. Gelukkig heb ik de conditioner nog want als ik enkel shampoo gebruik is mijn haar na het wassen onhandelbaar!

N.B. De winnaar van de give away actie maak ik na het weekend bekend!

4 opmerkingen:

  1. Haha ik heb ook nog niet echt geld overgehouden, het is iedere keer wel wat. Iets wat we nodig hebben en veel geld kost, of verjaardagen, straks weer feestdagen. Volgende week shoppen in Maastricht... :P Vreselijk... maar goed, ik hoef in ieder geval mijn spaarrekening niet meer te plunderen, dat scheelt! Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed initiatief dat project 10 pan! (misschien moet ik het zelf ook nog maar eens proberen ;)

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, dat project 10 pan! succes ermee ! dat haarmasker klinkt echt heel fijn, ik denk dat ik die wel een keer ga proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook nog steeds bezig met mijn 25 pan! Gaat nog steeds goed.

    En ik vind het 10 pan project artikelen echt leuk om te lezen! :D

    BeantwoordenVerwijderen