zondag 3 oktober 2010

NotW: Safari & Essence

Ik heb dit lakje van Safari al laten zien en ik had daar ook bij vermeld dat ik niet kon wachten om het te gebruiken. Dat laatste heb ik dan ook niet al te lang gedaan!

Safari


Ik heb drie laagjes lak aangebracht maar helaas werd het niet helemaal dekkend. Dat had ik eigenlijk wel verwacht en daarom vond ik het ook niet heel erg. Ik vind het een mooi fel geel kleurtje, met niet al te veel glans.
Om toch nog een beetje te verbloemen dat het lakje van Safari niet helemaal dekkend was heb ik er twee laagjes Essence Nail Art Twins Glitter Topper Carrie (via Kruidvat) over heen gedaan.

Safari & Essence

6 opmerkingen:

  1. Woww, fel kleurtje! Maar wel mooi gecombineerd met de Essence-glitter, onverwachte combinatie, maar staat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is wel heel geel:P Maar die glitters maken het echt super mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! ALleen spijtig dat hij niet goed dekt maar geel dekt sowieso wel moeilijk denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen