zondag 31 oktober 2010

NotW: Maybelline Express Finish 27 Marble

Dit lakje heb ik al heel lang! Het is mijn enige "nude" lakje, namelijk Maybelline Express Finish in de kleur 27 Marble. Ik vind hem wel erg mooi, maar hij is een beetje saai voor mij. Ik wilde er eigenlijk nog iets nailart-igs mee doen, maar daar had ik helaas geen tijd meer voor! Maar goed, ik heb dit lakje al enige jaren en de kwaliteit is nog steeds goed, dus ik zou hem zeker aanraden.

NotW

NotW


Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe taart-armbandje? Hij zit aan een lang koord dus ik zou hem ook als ketting kunnen dragen.

Cupcake Bracelet

Cupcake Bracelet

6 opmerkingen:

  1. Dat armbandje is zo cute! Vanwaar komt hij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lakje. En dat armbandje is supercute. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely blog, check my blog also http://guusvanvugt.blogspot.com en let me know that you think about it pleas?! x

    BeantwoordenVerwijderen