zondag 17 oktober 2010

NotW: London's Weather Forecast & Sold Out Forever

Gisteravond heb ik lekker mijn nagels zitten lakken, helaas met hevig geirriteerde ogen (door mijn lenzen) en nu kwam ik er vanmorgen achter dat het toch allemaal niet zo mooi is geworden als dat ik had gehoopt. En mijn nagelriemen kunnen ook wel weer eens wat extra aandacht gebruiken! Toch wil ik mijn stipjes nagels even laten zien! Ik heb gebruik gemaakt van de Catrice lakjes 280 London's Weather Forecast als basis en 240 Sold Out Forever voor de stipjes. De stipjes zelf heb ik gemaakt met de Essence Nail Art Stylist pen.

Catrice

Catrice


N.B. Heb je trouwens gezien dat ik een stukje Over Mij heb geschreven? Dit omdat ik het zelf altijd wel leuk vind om wat meer over de persoon achter het blog te weten te komen. Hopelijk vinden jullie het ook leuk!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nagels!
    Leuk gemaakt :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Je hebt een leuke blog, ik kende hem nog niet. En wat zijn deze nagels schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen