maandag 25 oktober 2010

Nailart Tools

Ik had nog geen pencelen voor nailart maar ik wilde ze wel al een tijdje hebben. Ik zag een poosje terug op een ander blog (ik ben helaas vergeten waar precies) dat de eigenaresse van dat blog pencelen had besteld bij Art la Lic via Ebay. Omdat deze pencelen zo goedkoop waren ($3.15) verwachtte ik er niet zoveel van, maar aan de andere kant waren ze ook weer te goedkoop om er aan voorbij te gaan! Ik bestelde er ook nog een setje dotting pens bij voor $2.18. De verzending was gratis! De verzending kwam vanuit Hong Kong en het duurde dan ook een tijdje voordat mijn bestelling er was, ik denk ongeveer twee weken. En tot mijn verbazing was dit pakketje bij mijn ouders bezorgd.. ik was namelijk vergeten om mijn adres aan te passen op eBay. Kun je nagaan hoe lang ik al niets meer via eBay had besteld! Ik woon hier nu bijna drie jaar!

Nail Art Pencils

Dotting Tools


Ik vind vooral de dotting tools er super leuk uitzien! Ik heb nog geen tijd gehad om de pencelen of de tools uit te proberen, dus ik zal hier nog eens op terug komen en vertellen wat ik er van vind!

3 opmerkingen: