zaterdag 30 oktober 2010

Geld: Sparen

Er is één ding dat ik al heel lang heel graag zou willen hebben. Nee, ik heb het nu niet over een vaatwasser, ja die wil ik ook al heel lang heel graag hebben, maar daar is nu eenmaal geen plaats voor in onze keuken en er is iets dat ik nòg liever wil: mijn eigen laptop.

Toen ik in 2008 bij mijn vriend introk heb ik mijn pc bij mijn ouders laten staan. Hij was toen al wat verouderd en bovendien was er geen plaats voor in mijn nieuwe huisje. Sindsdien gebruiken beide we de computer van mijn vriend. Daar zitten nogal wat nadelen aan. Mijn vriend gebruikt hem 's avonds en in het weekend vaak en daardoor kan ik eigenlijk alleen doordeweeks overdag van de computer gebruik maken. Bovendien vind ik het persoonlijk helemaal niet fijn als ik het idee heb dat er iemand over mijn schouder mee kan kijken als ik achter de pc zit; een van mijn rare issues! Bovendien moet ik altijd overleggen als ik nieuwe software wil installeren. In short, ik mis de vrijheid om te doen en te laten op de computer wat ik wil en wanneer ik maar wil.

Daarbij zou het erg handig zijn als ik 's avonds met mijn studie bezig ben. Mijn huiswerk moet ik namelijk digitaal insturen. En voor huiswerk heb ik overdag weinig tijd met mijn drukke peuter om me heen!

Ik ben nu dus begonnen met sparen en ga jullie vanaf nu op de hoogte houden van mijn vorderingen! Dit is ook de reden dat ik al vanaf het begin af aan advertenties op dit blog heb staan. Ik wil uitvinden welke manieren van geld verdienen via je website/internet nu echt werken voor mij en ik zal hierover ook verslag doen.

Zijn jullie ergens voor aan het sparen? Of is er iets dat je heel graag wilt hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten