maandag 25 oktober 2010

EotD: #02

Teal is een kleur waar ik gek op ben! En ik heb dan ook best veel teal/groen/turkooise oogmakeup. Ik heb echter zelf blauwe ogen en dat is dan niet echt een kleur die voor de hand ligt. Vandaag besloot ik er echter toch eens wat mee te proberen.

EotD

EotD

EotD

EotD


De middelste kleur van Miss Helen Trio Eyeshadow 07 zit onder mijn wenkbrauwen en in mijn ooghoek.

Ook op het binnenste gedeelte van mijn ooglid/in de ooghoek, zit de lichte groenige kleur van het oogschaduw kwartetje van Gosh, Quatro EyeShadow Q39 Funky Fiona.

Voor de rest van het ooglid heb ik mijn Mac Pigment in Teal gebruikt. Deze heb ik ook als een soort eyeliner gebruikt, ook op de buitenste helft van de onderkant van mijn oog. Ik heb een oogpotlood van soortgelijke kleur gebruikt om het netjes aan te brengen.

De mascara is wederom the Colossal van Maybelline. Ik gebruik mascara over het algemeen alleen voor mijn bovenste wimpers, onder laat ik ze naturel.

8 opmerkingen: