donderdag 21 oktober 2010

EotD: #01

Vandaag mijn eerste EotD! En ik moet er wel bij zeggen, ik moet het nog even leren om goede foto's van mijn oog te maken, want het valt niet mee om ervoor te zorgen dat mijn oog er een beetje normaal uitziet en daarnaast ook nog de make up vast te leggen! Vandaar dat deze foto's nog niet helemaal optimaal zijn. Ik moet er nog even inkomen! (Negeer trouwens mijn prominent aanwezige contactlens!)


EotD

EotD


Wat zit er op?

Als oogschaduwbasis besloot ik Maybelline Cool Effect 01 Cold as Ice te gebruiken, ik gebruik hem normaal nooit maar vond hem weer in mijn stash toen ik mijn blogje over mijn oogschaduw stash schreef.

De middelste kleur van Miss Helen Trio Eyeshadow 07 zit onder mijn wenkbrauwen, als highlighter en over de binnenkant van mijn ooglid en in mijn ooghoek.

Aan de buitenkant zit Bourjois Rose Tentation 34. Na het blogje over mijn oogschaduw stash kreeg ik de vraag om de Bourjois oogschaduws in een look te verwerken en er wat meer over te vertellen. Ik kan je een ding aanraden: Gewoon skippen. De verpakking is geweldig, maar de pigmentatie is flut, zeker voor het geld dat je ervoor neerlegd! De enige die ik tot nu toe heb geprobeerd die wel de moeite waard was, was Beige Rose 08, die ik als highlighter gebruikte.

Als eyeliner heb ik de gel liner van Essence in 02 Fivepocket Grey gebruikt. Deze heb ik wel wat vervaagd.

De mascara is the Colossal van Maybelline. Ik vraag me af of ik deze nog eens moet kopen of toch maar moet overstappen naar the Falsies. Ik ben erg tevreden over the Colossal.. maar misschien kan het nog beter..?

Mijn wenkbrauwen heb ik ingekleurd met de Eyebrow Stylist Set wederom van Essence.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten