dinsdag 19 oktober 2010

Cool! of Niet Aan Beginnen!

Mijn haar is toe aan een verfbeurt! Het heeft niet alleen uitgroei, maar ik vind het ook weereens tijd voor iets anders. Nu ben ik best tevreden met mijn haar, ik bedoel, het had erger gekund, het is wel slap en de punten zijn droger dan dat ik zou willen, ik had het langer en gezonder gewild, maar het is (na het gebruikt van conditioner) makkelijk doorkambaar en in model te brengen. Het is alleen dat het heel snel groen uitslaat als ik het verf. Bij hoogblond en bij donkerbruin gaat het prima, maar alles wat daar tussen zit krijgt binnen no-time een groene waas. Mijn haar ziet er nu ongeveer zo uit:

Ik!


En deze verf wil ik gaan gebruiken.. denk ik!

Haarverf


Door de zon lijken de tinten overigens nog meer oranje/rood dan dat ze daadwerkelijk zijn. Ik heb deze tint van Syoss (nu €5,99 bij Kruidvat) al eens geprobeert en was daar eigenlijk niet zo over te spreken. De verf leek zich niet goed te hebben gehecht. Maar ik geef het nog een kans. De Kruidvat kleuring (€4,99) wil ik voor de achter/onderkant van mijn haar gebruiken.

Ik heb dus gekozen voor veel oranje/rood om de groene waas zo veel mogelijk te vermijden. Wat denken jullie? Zal ik het doen of niet? Het ergste wat er kan gebeuren is eigenlijk dat het niet staat en dat ik het nog een keer in een neutralere kleur over moet verven, toch?

1 opmerking: