donderdag 2 september 2010

Welkom!

Er was eens een tijd.. nog niet eens zo gek lang geleden, ook al lijkt het een eeuwigheid, dat ik avonden in de badkamer stond. Dat ik nooit een tekort had aan geld om uit te geven aan mijn twee verslavingen, make up en lekker eten! (Oke ik heb er meer.. maar daar heb ik het nu niet over) Het was een mooie tijd. Ik werkte parttime en woonde nog bij mijn ouders en ik had dus bijna geen kosten en genoeg vrije tijd om te beauty-en én te snoepen. Maar ik was niet tevreden. Want ik wilde meer. Liefde, een kind, mijn eigen plekje..

En tijden veranderen dus. Nu heb ik wat ik wil en ben ik een mama van een bijna peuter en woon ik samen. Bovendien hebben mijn vriend en ik ook nog twee harige kindjes; een kat en een konijn. Dit betekend dus wel weg tijd en weg geld. Natuurlijk wil ik nog wel graag leuk voor de dag komen (Dat hoeft dan niet dagelijks hoor, maar af en toe als ik zin heb) en ik wil voor een klein bedrag toch lekker en het liefst ook nog verantwoord kunnen smikkelen. En over die twee dingen gaat dit weblog dus; Budget beauty en lekker eten.

Welkom bij Calypso..ooh! Ik wens u een behouden vaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen