donderdag 28 oktober 2010

Stash: Lip Producten

Negen van de tien keer gebruik ik gewoon een lippenbalsem want om de een of andere reden vind ik een kleurtje op mijn lippen nooit zo mooi staan. Roze doet mijn tanden geel lijken en rood is te opvallend. Ook vind ik het gewoon leuker om oog makeup aan te brengen en daarom laat ik mijn lippen vaak naturel. Ik ben wel een beetje jaloers op meiden die weg kunnen komen met knalrode lippen. Zoiets past gewoon niet bij mij!

Ik heb dan ook maar een kleine collectie aan lipproducten. Bij aankoop ben ik altijd in de hoop dat dit éne product mij wel fantastisch zal staan. De meeste dingen zijn dus helaas amper gebruikt. Omdat ik niet zoveel om lipproducten geef zijn het wel bijna allemaal budget producten!

Als jullie ergens swatches van willen zien, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Essence

Lip Stash Essence

Return to Paradise Lipgloss 01 Fruit Punch | Return to Paradise Lipgloss 02 Jungle Drum | XXXL Shine Lipgloss 05 Super Girl | Lipgloss 19 Glam Girl

Lip Stash Essence

Lipliner 05 Crème de Cassis | Lipliner 02 Pink Brown | Lipstick 06 Rock Star | Lipstick 01 Milky Way (glitters)


Burt's Bees

Lip Stash Burt's Bees
Honey Lip Balm | Lifeguard's Choice Weatherproofing Lip Balm for Sun & Snow | Beeswax Lip Balm | Lip Shimmer Fig


Deze producten heb ik ooit eens mogen ontvangen via een swap. Ik ben er erg blij mee! Vooral de Honey Lip Balm is een echte aanrader! Het blikje met Beeswax Lip Balm bevat ook een fijn product, alleen vind ik het wat onhandig in gebruik. De balm is namelijk vrij stevig en niet erg smeerbaar.

Yves Rocher

Lip Stash Yves Rocher
Yria 305 Rubis | Luminelle Framboise | Ambrazia Embrase-Moi Brun Incandescent


Overig

Lip Stash Overig

Miss Helen 21 | Miss Helen Lipgloss 55 | Idyl Juicy Lipgloss 006

Lip Stash Overig

Cantare | Kruidvat Lip Butter Kokosnoot | Kruidvat Lip Butter Mandarijn Limoen | Maybelline Watershine Diamonds Peach Shimmer Peach Pearl 109

5 opmerkingen:

  1. Oh leuke spulletjes!! Ik ben ook helemaal niet voor opvallende lippen, en hou het dan meestal ook bij lipbalsems en nude kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Budget Cosmetics

    Ik zou ze niet nog eens kopen. Er zitten korreltjes in, ik denk als scrub ofzo, maar die zie je dus ook zitten op je lippen. Niet echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoo daar zitten best nog wat knal kleurtjes tussen! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen