maandag 27 september 2010

Papapa.nl Haul

Eind vorige week plaatste ik voor het eerst een bestelling bij Papapa.nl omdat ik er al verschillende goede berichten over had gehoord. De prijzen zijn echt ongelooflijk laag en de verzending verliep echt heel snel! Ik kan iedereen dus zeker aanraden om ook eens bij Papapa.nl te bestellen!

Papapa.nl Haul


Wat zat er in mijn pakketje? Allereerst een neon geel lakje van Safari. Ik kan niet wachten om deze uit te proberen want ik ben gek op lekker felle kleurtjes! Dan Pure White #71 van Maybelline ForeverStrong. En een lipstick van Cantare #7. Als cadeautje kreeg ik er nog een fijn licht paars lakje bij van Cantare en een hanger voor aan mijn mobiel. Actiefoto's volgen binnenkort!

1 opmerking:

  1. ik had eens op de site gekeken.. die winkel is egt niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen