zondag 5 september 2010

NotW: Catrice 300 Be My Millionaire

Voor mij geen Nail of the Day, ik heb namelijk helemaal geen puf meer om elke dag mijn nagels bij te werken. Bovendien is een keer per week het geklaag van vriendlief aanhoren over de chemische aroma's die met nagellakken gepaard gaan meer dan genoeg. (Mannen! Het blijven aanstellers!) En dus presenteer ik u NotW, wat in dit geval niet staat voor News of the World maar voor Nail of the Week.

NotW: Catrice 300


Wel, dit zijn dus 2 laagjes Catrice 300 Be My Millionaire (€2,49). Met een laagje Catrice Smoothing Base (€1,99) als basis en een laagje Catrice Quick Dry & High Shine (wederom €1,99, allen Kruidvat) als top coat.

SAM_0398


Tja wat kan ik er over zeggen? Ik vind het wel een mooi lakje maar ik ben er niet kapot van. Het is eigenlijk zo'n kleurtje dat iedereen wel al heeft, en zo niet, zou moeten hebben. Heel erg veilig en onopvallend, een lakje voor elke gelegenheid en elke leeftijd.

Wat vind jij er van?

Wat zien mijn handen er trouwens vreselijk uit! Eens kijken of ik daar wat aan kan doen deze week..

1 opmerking:

  1. Wat een mooi kleurtje! Ik denk niet dat ik hem op die manier zou gebruiken. Dat is te saai voor mij denk ik, haha!:$

    BeantwoordenVerwijderen