dinsdag 28 september 2010

Josh Armband

Mijn vriend werkt bij Bol.com en hij krijgt via zijn werk regelmatig cadeautjes en relatiegeschenken mee naar huis. Zo kwam hij onlangs nog thuis met vrijkaartjes voor Duinrell (Welke hij tijdens een ruzie verscheurd heeft! Soms kan ik hem wel voor zijn kop slaan en dat doe ik dan ook..)

Josh Armband


Gisteren bracht hij deze armband mee van Josh. Ik ben helemaal geen sieraden typje, draag eigenlijk alleen oorbellen bij gelegenheden, verder niets. Ik vind het vooral onpraktisch, ze zitten me altijd in de weg! Maar ik vind deze armband wel erg mooi. Hij is lekker breed en opvallend! Ik ga hem zeker dragen als ik een feestje of iets dergelijks heb.

Josh Armband


Dragen jullie vaak sieraden? Of vinden jullie ze net als ik een ongemak?

3 opmerkingen:

  1. ik draag altij dmijn katting en ring die ik van mijn vriend gekregen heb. en soms als ik hele goede zin heb doe ik oorbellen in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!!
    Wat leuk dat je vriend zo gratis spulletjes kan meebrengen (en jij ze kan gebruiken ;))
    Ik draag vooral ringen, en af en toe een set armbanden

    BeantwoordenVerwijderen