maandag 13 september 2010

Even weg..

Vanaf vandaag ben ik even weg. Ik ga met zoon en ouders een weekje naar Limburg. Een echte budget vakantie eigenlijk, want ik ben uitgenodigd en verblijf dus gratis en mijn ouders maakten gebruik van een aanbieding en betaalden nog geen €160,- voor de accomodatie bij Sunparks. Waardoor er natuurlijk geld overblijft om veel leuke dingen te doen! We gaan zeker ook een dagje naar Toverland, dat vlak bij het vakantiepark ligt. Fingers crossed dat kindlief niet boven de 90 cm uitkomt, dan mag hij gratis door de poort. Gelukkig zijn we afgelopen week al grieperig geweest. Dat hebben we dus al achter de rug en er staat ons dus niets in de weg om er een fijne week van te maken.

Vriendlief gaat niet met ons mee. Die moet werken en voor de kat en het konijn zorgen. (Laat hij dat laatste niet vergeten!) Maar wat ik vooral ga missen is natuurlijk de computer! Want als ik eerlijk ben spendeer ik daar meer tijd per dag aan dan dat me lief is. Ik heb dus geen telefoon met internet, zoals ieder ander lijkt te hebben en ook geen laptop. Dat wordt dus afkicken! Ik heb wel alvast wat blogjes in de wachtrij gezet zodat het hier niet al te stil valt.

Ik wens u alleen een hele fijne week en schroom niet te reageren!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen